Firma GRAPHISOFT opracowała rozwiązanie licencyjne do postępowania w sytuacjach awaryjnych, gdy zakupiony klucz licencyjny nie jest dostępny. Standardowo tylko użytkownicy ARCHICADa z aktualną licencją komercyjną i aktywną Umową ARCHICLUBową mogą poprosić o licencje awaryjne za pośrednictwem lokalnych Partnerów GRAPHISOFT, którzy ocenią i zatwierdzą wniosek. Jednak ze względu na obecną sytuację epidemiologiczną opcja ta jest dostępna dla użytkowników pełnych wersji ARCHICADa, począwszy od wersji 17. Po zatwierdzeniu prośby przez przedstawiciela, otrzymasz zestaw kodów aktywacyjnych odpowiadający liczbie zakupionych licencji, które nie są aktualnie dostępne.
Instrukcja wymiany klucza sprzętowego typu WIBU (klucz zielony) lub CodeMeter (klucz srebrny) na klucz softwarowy CodeMeter
Aby nawiązać połączenie z serwerem BIMcloud konieczne są:
Konfiguracja połączenia po stronie serwera:
Upewnij się, że dla serwera BIMcloud Manager w zakładce Ustawienia/Ustawienia połączenia posiada Adres główny lub Adresy alternatywnezdefiniowane jako adres IP.
Konfiguracja połączenia po stronie użytkownika:
Jeśli Twój komputer był już połączony z firmowym serwerem BIMcloud połączenie zostanie nawiązane automatycznie.
Jeżeli masz problem z połączeniem wykonaj następujące kroki:
Otwarte zostanie nowe okno, w jego lewym górnym wybierz opcję Zaloguj się do innego BIMcloud?
Podaj adres IP firmowego serwera BIMcloud oraz swoją nazwę użytkownika i hasło.
Istnieją dwie możliwości pracy zdalnej: